18 Kasım 2014 Salı
Uçmanın nasıl bir şey olduğunu merak ediyorum.
Bulutlara dokunmanın nasıl bir şey olduğunu merak ediyorum.
Kendi filmimi çekmenin nasıl olacağını merak ediyorum.
Bir şişeye not yazıp denize atmanın nasıl bir şey olduğunun merak ediyorum.
Mavi Donat yemenin nasıl olacağını merak ediyorum.
Evet, merak etmek çok güzel. Hayal etmek çok güzel.
24 Ekim 2014 Cuma
11 Ekim 2014 Cumartesi
Gerçekten yorulmuş veya sıkılmış biri olarak söylüyorum: kafanızı dağıtacak yer bulamazsanız gerçekten çok sıkılırsınız.
Bu blogu da yorulmuş insanlar için kuruyorum zaten.
Kafanıza hiçbir şeyi takmayınca hayat daha güzel. Ama buna izin vermiyorlar. Kimler mi izin vermiyor ? Aile, lanet olası okul, öğretmenler, sizden her şeyin en iyisini isteyen insanlar vb.
Bu dediğimi ben bile her zaman yapamıyorum ama gerçekten umursamaz olduğumu söylerler hep. Bundan gurur duyuyorum ve böyle düşünen tek kişinin ben olmadığıma da eminim.
Teşekkürler.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)











































