11 Ekim 2014 Cumartesi




 Sıkılınca yapacak bir şeyler bulun bence. Ben Wattpad' de hikaye yazarım, Tumblr' da resimlere bakarım, yerim, yerim,yerim ve her zaman müzik dinlerim. İyi geliyor. 

Şişmanım, asosyalim ama mutluyum.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder