24 Ekim 2014 Cuma





 Yeterince iyi olmadığımı söyledin. Peki seni jüri yapan kim ? 


       





  Lana Del Rey: "Sana aşığım diyen herkese kanmayın. Aşık olmak ve hoşlanmak farklı şeylerdir."


     
                   

19 Ekim 2014 Pazar





 Kendime en kalın romanlardan istiyorum ki bitmesi zor olsun, hep okuyayım.







           Benim düşüncelerime karışamazsınız. 






     Ailemin benimle ilgilenme şekli : 



18 Ekim 2014 Cumartesi






 Kendinize bulursanız bana da böylesini bulun :D 







  Bizim yaptıklarımızla dalga geçen insanlar bizi anlamıyorlar.




17 Ekim 2014 Cuma




    Çok bir şey değil. Sadece beraber saçmalayabileceği bir arkadaş yeter insana.

                                                                                                                    -maya-










 Ben böyle mavi bir duvar görsem, üzerine sakız yapıştırırdım. 






       Yani tabi ki . 





   :3 :D 





 Harry Potter sevenler :3 Ben bayılırım :3








  Topuklu da neymiş ?






   Söyleyecek bir şey kalmadı 





  Bazen bize öğretilen şey doğru olan değildir.







      Günaydın :3















Sahiden burunları kaşınsa napıyorlar :D

   




Aslında ben ne zaman üzülsem ağlasam yorulsam hep müzik dinlerdim ^^









belki benim kağıt param, 
bir şekilde, döne dolaşa 
senin cebine girmiştir 






Bir bulut sadece arkasında mavi varsa güzeldir. Hem bir bulut ne kadar uzaklaşabilir maviden♥ ? 





   Siz 'mükemmel' olun. Ben sadece 'mutlu' olmak istiyorum. 






Bir gün onun aklına geleceğim. Ve o gün ben başkasıyla mutlu olurken o beni hatırlayıp üzülecek. 








       Gülmek her şeyin ilacıdır. 








       Kendinizi üzmeye değmez.  Gülümseyin.






        İçimdeki ses yanımda olursan mutlu olacağımı söylüyor. Sadece yanımda olursan.







            Cici çocuklara gönderme yapıyorum.






          Aşkın bokunu çıkarmak. Son zamanlarda insanların en çok yaptığı şey.





  Simpson's . 


11 Ekim 2014 Cumartesi




Bugün sınıfta hoca '' insanları olgun yapan yaşıdır '' dedi. Bence insanları olgun yapan yaşı değil , yaşadıklarıdır hocam . 








 Sıkılınca yapacak bir şeyler bulun bence. Ben Wattpad' de hikaye yazarım, Tumblr' da resimlere bakarım, yerim, yerim,yerim ve her zaman müzik dinlerim. İyi geliyor. 

Şişmanım, asosyalim ama mutluyum.








     Benim şu anki durumun aynen bununki gibi. Her zaman da böyle olacak sanırım. Ama bundan memnunum.  







  Okul sevmeyen arkadaşlar. Selam. 







    Allahım .. Sen konuyu biliyorsun. Amin.






  Eminim aranızda aşk acısı çekenler vardır. Ben de varım. Onu da umursamamaya çalışıyorum ama bu biraz zor. Sevmişsin sonuçta. Ama o seni umursamıyor. İşte en çok koyan da bu. Ama olsun gün gelir başka birileri de onu umursamaz.

Just Smile










   Selam Sevgili Tumblr İnsanları. Ben de Tumblr İnsanıyım. Bence Siz de Öyle Olun. 



 Gerçekten yorulmuş veya sıkılmış biri olarak söylüyorum: kafanızı dağıtacak yer bulamazsanız gerçekten çok sıkılırsınız.




 Bu blogu da yorulmuş insanlar için kuruyorum zaten. 


 Kafanıza hiçbir şeyi takmayınca hayat daha güzel. Ama buna izin vermiyorlar. Kimler mi izin vermiyor ? Aile, lanet olası okul, öğretmenler, sizden her şeyin en iyisini isteyen insanlar vb.


Bu dediğimi ben bile her zaman yapamıyorum ama gerçekten umursamaz olduğumu söylerler hep. Bundan gurur duyuyorum ve böyle düşünen tek kişinin ben olmadığıma da eminim. 


Teşekkürler.