Gerçekten yorulmuş veya sıkılmış biri olarak söylüyorum: kafanızı dağıtacak yer bulamazsanız gerçekten çok sıkılırsınız.
Bu blogu da yorulmuş insanlar için kuruyorum zaten.
Kafanıza hiçbir şeyi takmayınca hayat daha güzel. Ama buna izin vermiyorlar. Kimler mi izin vermiyor ? Aile, lanet olası okul, öğretmenler, sizden her şeyin en iyisini isteyen insanlar vb.
Bu dediğimi ben bile her zaman yapamıyorum ama gerçekten umursamaz olduğumu söylerler hep. Bundan gurur duyuyorum ve böyle düşünen tek kişinin ben olmadığıma da eminim.
Teşekkürler.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder