Yorulmuş Kızın Blogu
11 Ekim 2014 Cumartesi
Bugün sınıfta hoca '' insanları olgun yapan yaşıdır '' dedi. Bence insanları olgun yapan yaşı değil , yaşadıklarıdır hocam .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder