11 Ekim 2014 Cumartesi




Bugün sınıfta hoca '' insanları olgun yapan yaşıdır '' dedi. Bence insanları olgun yapan yaşı değil , yaşadıklarıdır hocam . 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder